Skip to main content

MA TEGIN SEDA!!

Oioii, mu kaalikad ja kapsad!!

Ma saan see aasta uhkusega öelda, et lõpuks registreerisin ma ennast EBA-le! Miks uhkusega?
Kui aus olla, olen ma blogiga küll uustulnuk, kuid siiski, ma olen juba üht-teist postitanud ja teinud, proovinud ja jaganud.. Oleksin võinud juba eelmine aasta kandideerida ja õnne proovida, kuid polnud ma isegi siis 100% kindel selles, et mida ma nüüd täpselt teen või kas see mida ma teen kellegile ka üldse peale läheb..
Nüüdseks olen ma tagasisidet saanud lähedastelt, firmadelt ja koolikaaslastelt, et see mida ma teen on tegelikult äge ja soovivad nad mulle ainult tuult tiibadesse. Eks on ka muidugi neid kes leiavad, et see mida ma teen on jaburdus, kuid well, see on see mis mind õnnelikuks teeb ja see loeb! :)
Ma olen heade sõnade üle õnnelik ja südamest tänulik!
Seekord osalen ka mina hääletusel ja olen valikus täitsa olemas ning seda ''Noorukiteblogid'e'' all.. See oleks mu hingele suur pai, kui leiad, et minu blogi on põnev ja oleks Noorukiblogi'ja tiitlit väärt!!

Kategooriad kuhu kandideerida sai oli palju ning nimekiri blogidest oli samuti pikk..
Valik on missugune ning enda lemmiku leidmine pole ma usun, et sugugi kerge!

Mina hääletasin Ilu ja moe blogi'dest ''Iluexpress''i poolt kuna tema ise on olnud minu jaoks suur motivaator ja tema püüdlused ning järjepidevus on olnud imeline!

Elulistest blogi'dest hääletasin ma muiudgi ''Malluka'' poolt, sest kes paremini meid elu ja huumoriga kostitab kui mitte tema?!?
Tervise ja trenniblogi'dest võitis siiski mu hääle ''Paljasporgand'', jälgisin ma teda juba siis kui ta oli tõesti alles alustamas ja oma redelikesel ronimas.. Milline töö!!!

Ühesõnaga tahtsin ma öelda, et EBA 2017 on tõesti paljudele oluline ja tunnustust võiksid saada nii väikesed algajad kui ka suured tegutsejad! Kõik kes kuhugile sihivad ja püürgivad on tunnustust ja kiitust väärt!
Kui ka Sina leiad, et minu või kellegi teise blogi on sulle meelejärgi, siis PALUN, ära jäta oma häält andmata! :)
Mina juba hääletasin ja hääleta ka sina!

http://marimell.eu/eesti-blogiauhinnad-2017-ehk-eba-tuleb-taas/

Soovid hääletada? Vaata siia!! :)

-M

Comments

  1. Vauuuu kui armas on lugeda, et ole Sulle silma jäänud ja motiveerinud *punastab ja teeb kniksu*
    Aitähh!!! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Lõpuks Eestis?!?! Mina proovisin omal nahal järgi!

Vauvau!!

Tahan teiega jagada midagi üli-ülivinget!! Nimelt sain ma naistepäeval, oma kallilt emalt kingituseks kinkekaardi, Belle Stuudiosse, mis asub Rakveres ja on endale aastatega väga kõva nime teinud. Minu ema on seal pikaajaline klient ning on alati oma tulemuse ja soovituga rahule jäänud. 
Mina ise aga avastasin hiljuti sellise, vähekene uuema teenuse nimega ''lashlift''.. Tundus põnev kuna sinu oma ripsmetele ei hakata juurde toppima midagi võltsi, vaid kasutatakse sinu enda naturaalset ja oma, et veidike särtsu anda juurde su välimusele ning need kes ripsmedussi kasutada ei soovi/ei viitsi on see suurepärane lahendus minu meelest... Ühesõnaga, mis siis täpsemalt on lashlift?
Uudne tehnoloogia, mis kujutab endast ripsmete koolutamist silikoonpadjal. Tänu sellele ei ole võimalik koolutada ripsmeid ebaloomulikult krussi ega ka ebaühtlaselt. Silikoonpadi asetatakse silmalaule ning iga viimnegi ripsmekarv pööratakse sellele. Seejärel kantakse ripsmetele spetsiaalne…

Näonahaprobleemid, ekseem.. Kas The Body Shop aitas? Jõulukollektsioon ja palju muud!

Heihei mu armsad kaalikad ja kapsad!
Olin nüüd veidike aega taaskord eemal, kuid nüüd olen ma vahvalt tagasi. Jah, ka seekord videoga.. I give my word, küll need üsna pea paremaks lähevad! :D

Seekord siis postitus teile taas näo/kehahooldustoodetest.
Mul on suur ja siiras au öelda, et tegin The Body Shopiga taaskord koostööd.
Im so in love!
Ma olen nende toodete fänn, mitte midagi muud pole öelda.. Mulle meeldib nende kvaliteet ning olemus..
Hmm, olemus? Olemus just selles mõttes, et nemad ei testi oma tooteid loomade peal!
HURRAA! Ütlen ma selle peale.
Kokkuvõttes proovin seda VIDEOMAAILMA asja ikka kaa ning uus video on siin!! :)
CLICK ON ME!! Seekord sain ma natukese rohkema osaliseks kui lihtsalt pakike.
Nimelt, läksin ma Viru Keskusesse ning mulle tehti konsultatsioon The Body Shop'is, millega väga rahule jäin. Konsultant pani mu näonaha kohta üht-teist kirja ning nii saime mulle sobiliku komplekti. Mu näonahk on praegu ilmale väga tundlik ja minu näo üheks kaitseks sellisel a…

Mis mu nahaga juhtus?!?

Päikesekiired!

Mul on teile ülivahvaid uudiseid tegelikult..
Kuna suvi on tulekul ja kes meist siis ei tahaks ilusat kuldset jumet omada juba suve algul? Mina olen kindlasti see kes tahaks... Viimased päevad on olnud ju lausa nii suvised, et raske on mitte mõelda puhkusele, rannale, suveplaanidele ja paljule muule.
Praegune Päike ja ilm pole aga just kõige sobilikumad päevitamiseks..
Kuigi, kui võtta seda praegust Päikest umb. 15min siis on see meile, põhjamaalastele, igati kasulik, kuid arvestades varakevadist õhku on ka haigused kerged tulemad, niiet see on väga 50/50 olukord. Mina olen kaa üritanud Päikese käes vedeleda, kuid mina kui külmavares kauem kui 15min olla ei suudagi :D

Aga seoses selle probleemiga, et õues on jahe ja Päikest võtta ei kannata ning kurbus on hinges, et jälle ma teiseks juuniks pruuniks ei saa, siis DON'T YOU WORRY DEAR!!
Mina ja The Body Shop aitame sind!

Nimelt on saabunud The body shop'i lettidele uus toode nagu: Honey Bronze BB-kreem- kehale..
S…